ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (جمعرات) کا دن کیسا رہے گا؟

ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (جمعرات) کا دن کیسا رہے گا؟
ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (جمعرات) کا دن کیسا رہے گا؟

  

برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل

 ایک اندازے سے کام کرنے کی عادت چھوڑ دیں دوسرا ہر ایک پر اعتبار مت کریں آج کا دن ان باتوں کا خیال رکھنا ہے۔ پھر جا کر کامیابی ملنے کا واضع امکان ہے۔

برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی

 جو لوگ کسی کے ساتھ ملکر کام کرنا چاہتے ہیں وہ ابھی انتظار کریں۔ اس میں نقصان کا ادیشہ ہے اپنا کر لیں چاہے وہ بہت چھوٹا ہی کیوں نہ ہو آج اہم دن ہے۔

برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

 مطلب پرست لوگوں سے جس قدر دور ہو سکتے ہیں ہو جائیں۔ بار بار مشورہ دیا جا رہا ہے اگر ایسا نہیں کریں گے تو کسی بڑے نقصان سے دو چار ہو سکتے ہیں آج محتاط رہیں۔

برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

 ایک کامیابی ملے گی جن لوگوں نے ماضی میں بڑا نقصان برداشت کیا ہے ان کے راستے صاف اور سیدھے ہو رہے ہیں۔ آج کا دن اور بہت کچھ دیکھا کر جائے گا۔

برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

 مسئلہ جو بھی ہے وہ اتنا بڑا نہیں ہے جس قدر آپ سمجھ رہے ہیں اللہ پر بھروسہ رکھیں سچے دل سے اس کو پکاریں وہ ہر مشکل سے ان شاءاللہ آپ کو ضرور نکال دے گا۔

برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر

 ایک راستہ بند ہو گیا تو کیوں پریشان ہو رہے ہیں۔ اللہ اور راستے کھول دے گا آج کا دن اچھا ہے۔ مطلبی لوگوں سے دور کر رہا ہے اور پریشانیاں کم کر رہا ہے۔

برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

 آپ بدنظری کا آج بھی شکار ہیں ابھی روحانی عمل جاری رکھیں اور صورہ بقرہ کی تلاوت اونچی آواز میں روزنہ گھر پر چلائیں۔ حسد کرنے والوں سے دور بھی رہیں۔

برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

 ایک طرف سے مالی فائدے کا امکان ہے اور جو لوگ عرصہ دراز سے بے روز گار تھے ان کے دن بھی بحکم اللہ اب کھلنا شروع ہو گئے ہیں آج ہی اندازہ ہو جائے گا۔

برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

 جو نصیب میں لکھا ہے وہ سو پردوں میں بھی ہو آپ کو مل کر رہے گا پھر کیوں پریاشن ہو رہے ہیں آج اچھا دن ہے اچھا ہی ہوگا اور امیدیں بھی اچھی ہی رکھیں۔

برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری

 کسی غیر کے ساتھ فائدہ تو مل سکتا ہے مگر اپنوں سے مسئلہ ہوگا اور بدنام الگ سے کریں گے تو پھر اللہ کے سامنے دست سوال کرنا زیادہ بہتر نہیں رہے گا۔

برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری

 کسی غریب کی مدد کر دیں اللہ پاک آپ کی مشکلات آسان فرما دیں گے وہ ایسے راستے نکال دے گا کہ آپ بے ساختہ شکر ادا کرنے رپ مجبور ہو جائیں گے۔

برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

 صورتحال بحکم اللہ بدستور آپ کے حق میں اچھی جا رہی ہے آج شام تک دو تین معاملات میں ان شاءاللہ غیر متوقع فائدہ ہوگا اور بڑی پریشان بھی ختم ہو سکے گی۔

مزید :

لائف سٹائل -ہاروسکوپ -