پاکستان کی کورونا ویکسین پر ریسرچ کرنے والی ٹیم کیا کر رہی ہے؟ فواد چوہدری کے انکشاف نے پاکستانیوں کے سر فخر سے بلند کردیے

پاکستان کی کورونا ویکسین پر ریسرچ کرنے والی ٹیم کیا کر رہی ہے؟ فواد چوہدری کے ...
پاکستان کی کورونا ویکسین پر ریسرچ کرنے والی ٹیم کیا کر رہی ہے؟ فواد چوہدری کے انکشاف نے پاکستانیوں کے سر فخر سے بلند کردیے

  

اسلام آباد (ڈیلی پاکستان آن لائن) وفاقی وزیر برائے سائنس اینڈ ٹیکنالوجی فواد چوہدری کا کہنا ہے کہ پاکستان نے کورونا کی ویکسین تیار کرنے کیلئے ٹیم تشکیل دی ہے، پاکستان عالمی سطح پر کورونا سے نمٹنے میں معاونت کر رہا ہے۔

اپنے ایک بیان میں فواد چوہدری  کا کہنا تھا کہ پاکستان نے کورونا ویکسین کی ریسرچ کیلئے ٹیم بنائی ہے، دنیا میں کورونا وائرس پر ہونے والی تحقیق میں پاکستان کی ٹیمیں معاونت کر رہی ہیں۔  

فواد چوہدری نے بتایا کہ وزیر اعظم ڈاکٹرز اور طبی عملے کے ساتھ کھڑے ہیں، ایک وقت میں ہمارے پاس ماسک اور سینی ٹائزر نہیں تھے لیکن ہم نے یہ مقامی سطح پر تیار کرنے شروع کردیے، اب پاکستان کے پاس اتنے زیادہ سینیٹائزر ہوچکے ہیں کہ دوسرے ممالک کو برآمد بھی کرسکتے ہیں۔

فواد چوہدری نے بتایا کہ کورونا وائرس آنے سے پہلے پاکستان میں سینی ٹائزر اور ماسک تیار نہیں کیے جاتے تھے لیکن اب یہ دونوں چیزیں مقامی سطح پر تیار ہونا شروع ہوگئی ہیں۔ پاکستان میں تیار ہونے والا این 95 ماسک صرف 90 روپے میں پڑے گا، حالانکہ اس وقت مارکیٹ میں یہ 750 سے 1500 روپے تک بک رہا ہے۔ فواد چوہدری نے بتایا کہ پاکستان میں تیار کیے گئے وینٹی لیٹرز درآمدی وینٹی لیٹرز سے کم قیمت ہیں۔

مزید :

قومی -کورونا وائرس -