ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (جمعہ) کا دن کیسا رہے گا؟

ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (جمعہ) کا دن کیسا رہے گا؟
ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (جمعہ) کا دن کیسا رہے گا؟

  

برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل

 مبارک دن ہے آپ کو خاص مقصد میں کامیابی ملنے کی امید ہے اور جو رکاوٹ کافی دنوں سے جاری تھی وہ کسی وقت بھی ختم ہو سکتی ہے چھوٹی رقم بھی مل سکتی ہے۔

برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی

 جن افراد کو کسی بات کا خوف ہے وہ ہر طرح کے خوف کو اپنے اندر سے نکال دیں ان شاءاللہ اب کوئی پریشانی نہیں رہے گی اور آج شام تک بڑی خبر بھی مل سکتی ہے۔

برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

 صحت کا صدقہ دے دیں اور زیادہ بات کو اپنے سر پر سوار مت کریں اس طرح تو آپ مزید خرابی کی طرف جائیں گے اور زندگی میں اہم فیصلے کرنے کا وقت بھی قریب ہے۔

برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

 حالات کس طرح سے آپ کے حق میں ہوتے ہیں آپ خود دیکھیں گے آپ تو آج ہی اس کا اندازہ ہو جائے گا اور جس طرف امید لگا رکھی ہے وہ پوری ہو سکتی ہے۔

برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

 ابھی خاموشی سے چلیں کچھ دنوں کی بات ہے اس کے بعد صورتحال ان شاءاللہ بدل جائے گی۔ کیونکہ زائجہ تبدیل ہونا شروع ہوا ہے۔ اس کو ابھی بہتر ہونے میں وقت لگے گا۔

برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر

 اولاد کے حوالے سے بالکل پریشان نہ ہوں ان کا سلسلہ اللہ پاک نے بنانا ہے آپ نے نہیں۔ آپ بس نیت صاف رکھ کر اپنے معاملات ٹھیک کر کے چلیں جو ضروری ہے۔

برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

 آپ کی صحت ابھی ٹھیک نہیں ہے علاج کے ساتھ دعا بھی ضروری ہے آپ کی توجہ آ ج کل نا جانے کس طرف ہے اپنے بہت سے معاملات ٹھیک کرنا بے حد ضروری بھی ہے۔

برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

 آج کا دن اچھا اور بڑا روحانی سا ہے کوئی پانی مراد پوری ہو سکتی ہے اور کسی معاملے میں جو رکاوٹ ہے ان شاءاللہ وہ صبح ہی سے دور ہونے کا بڑا امکان ہے۔

برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

 صورتحال بحکم اللہ تیزی سے آپ کے حق میں ہوتی جا رہی ہے آپ جلد مراد پا لیں گے بس ان دنوں اپنے اور گھر والوں کی صحت کا خاص خیال رکھیں اور صدقہ بھی لازمی دیں۔

برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری

 اچھا دن رہنے کی انشاءاللہ بڑی امید ہے۔ آپ کو اب روزانہ کی بنیاد پر بہتری کی خبریں ملیں گی اور صحت کے ساتھ ساتھ مالی حوالے سے بھی بہتری شروع ہو گی۔

برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری

 عقرب زائچے میں موجود ہے یہ مخالفت دینے والی پوزیشن پر ہے۔ اس لئے ہر طرف نظر رکھیں آپ کے خلاف محاذ کھڑا ہو سکتا ہے۔ جھگڑے والی بات تو بالکل منہ سے نہ نکالیں۔

برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

 آپ کس طرف جا رہے ہیں جب صورتحال بہتر ہونا شروع ہوتی ہے آپ کی توجہ ہٹ جاتی ہے۔ آپ تھوڑی سی توجہ موجودہ صورتحال پر بھی رکھیں۔ یہ بے حد ضروری ہے آپ کے لئے۔

مزید :

لائف سٹائل -مخفی علوم -