’وہ خاتون جو شیرنی کیساتھ سوتی ہے مگر وہ کاٹتی نہیں‘

’وہ خاتون جو شیرنی کیساتھ سوتی ہے مگر وہ کاٹتی نہیں‘
’وہ خاتون جو شیرنی کیساتھ سوتی ہے مگر وہ کاٹتی نہیں‘

  


جوہانسبرگ(مانیٹرنگ ڈیسک) ہم میں سے ہرکوئی بخوبی جانتاہے کہ شیرجان لیوا جانور ہے لیکن میکی وین ٹونڈر نامی یہ خاتون اپنے پالتو شیرنی کیساتھ آرام کرنے کو پسند کرتی ہے اور کاٹتی بھی نہیں جس کی وجہ شاید ایک ماں کی طرح کا پیار ہے ۔

میڈیا رپورٹ کے مطابق میکی نے بتایاکہ رات کو شیرنی(ایلسا) تاحال میرے ساتھ سوتی ہے ، وہ نرم بستر پرسوتی ہے ، ایک شیرکیساتھ سونے کا مزا ناقابل بیان ہے ۔میکی کے لیے شیرنی صرف کھیلنے کے ایک جانور جیسانہیں بلکہ ایک بچے کی طرح ہے جو پیدائش کے بعد رات کو ضروری توجہ سے کم کی مستحق نہیں ۔ ایک مرتبہ شیرنی بیمارہوگئی تو اس نے ایک ماں کی طرح ہر وہ کام کیا جو طبی طورپر اس کی جان بچاسکتاتھا۔

رپورٹ کے مطابق ایلسا کو ایک مرتبہ آپریشن کی ضرورت پیش آئی تو اس وقت بائیس سالہ میکی وین کو اپنی بیس ماہ کی ایلسا کیلئے شیرکی کھال کی طرح کا لبادہ اوڑھ کر تقریباً ہردن ہی آبائی علاقے بلوئیم فونٹین میں اشارے پر بھیک مانگنی پڑی اور اس وقت سے دیکھ بھال کرہی ہے جب وہ جوان تھی ۔

میکی کاکہناتھاکہ وہ شیرنی کو چمچ سے کھاناکھلاناپسند کرتی ہے ، خاص طورپر ایلسا جسے اس نے بچپن کی عمر میں ہی اس وقت گود لیا تھا جب وہ اپنی والدہ سے الگ ہوگئی تھی ۔

مزید : ڈیلی بائیٹس


loading...