بیت لحم، بد بخت بیٹوں نے باپ کو قتل کرکے لاش گاڑی سمیت جلا دی

بیت لحم، بد بخت بیٹوں نے باپ کو قتل کرکے لاش گاڑی سمیت جلا دی
بیت لحم، بد بخت بیٹوں نے باپ کو قتل کرکے لاش گاڑی سمیت جلا دی

بیت لحم (یوا ین پی)فلسطین کے علاقے مقبوضہ مغربی کنارے کے جنوبی شہر بیت لحم میں3بد بخت سگے بھائیوں نے اپنے باپ کو قتل کرنے کے بعد اس کی نعش کو گاڑی سمیت آگ لگا دی۔

بھارتی سیکیورٹی اداروں کی ’’سچا سودا ‘‘ میں بڑی کارروائی ،رام رحیم سنگھ کی قید سے 18سال سے کم عمر اٹھارہ لڑکیاں بازیاب،مکمل جسمانی معائنہ کرانے کا حکم

میڈیا رپورٹس کے مطابق پولیس نے کہا ہے کہ ہمیں اطلاع ملی کی بیت لحم میں سڑک پرایک ٹریفک حادثے کے بعد گاڑی کو آگ لگ گئی ہے۔اطلاع ملنے پر پولیس کی ٹیمیں فوری موقع پر پہنچیں تو انہوں نے گاڑی کولگی آگ بجھانے کے بعد اس میں موجود 65سالہ یوسف ابو عمر کی نعش باہر نکالی۔ ابتدائی طور پراس واقعے کو ٹریفک حادثے کا نتیجہ قرار دیا تاہم پولیس نے مزید تحقیق کی تو وہاں پر پٹرول کے چھڑکے جانے کی نشاندہی ہوئی۔پولیس ترجمان لوئی ارزیقات نے کہا ہے کہ فوری طورپر چھاپہ مار کر ابو عمر کے3 جواں سال بیٹوں کو حراست میں لے لیا جبکہ یوسف ابو عمر کی نعش ہسپتال منتقل کرکے اس کا پوسٹ مارٹم کیا گیا۔

پولیس کی تفتیش کے بعد تینوں بیٹوں نے اپنے والد کو قتل کرنے کے بعد اس کی لاش گاڑی میں جلانے کے جرم کا اعتراف کر لیا۔تاہم گرفتار ملزمان کے خلاف قوانین کے تحت عدالتی کارروائی کی تیاری کی جا رہی ہے اور انہیں جلد ہی عبرت ناک سزا دینے کا فیصلہ کیا گیا ہے۔

مزید : بین الاقوامی

لائیو ٹی وی نشریات دیکھنے کے لیے ویب سائٹ پر ”لائیو ٹی وی “ کے آپشن یا یہاں کلک کریں۔


loading...