آسٹریا اورمتحدہ عرب امارت کے درمیان کئی معاہدے طے پا گئے 

آسٹریا اورمتحدہ عرب امارت کے درمیان کئی معاہدے طے پا گئے 
آسٹریا اورمتحدہ عرب امارت کے درمیان کئی معاہدے طے پا گئے 

  

ویانا(اکرم باجوہ)آسٹرین وزیراعظم سبسٹین کرز اور ابوظہبی کے ولی عہد کے درمیان کئی معاہدوں پر اتفاق ہو گیا۔ متحدہ عرب امارات (یو اے ای) ابوظہبی کے ولی عہد شہزادہ محمد بن زاید النہیان کے ویانا کے سرکاری دورہ پر وزیراعظم سیبسٹین کرز نے دونوں ممالک میں سٹریٹجک شراکت داری پر اتفاق کیا۔ وزارت خارجہ نے جمعرات کو کہا کہ اہم نکتہ ہائیڈروجن کے شعبے میں قریبی تعاون ہے۔ وزیراعظم کرز نے زور دیا کہ ابو ظہبی کے ساتھ معاہدے رجحان سازی ہے اور ہمارے بہترین تعاون کو ایک نیا موقع دے گا۔

 دونوں ممالک کی معروف کمپنیوں کا ہائیڈروجن اتحاد بنایا جائے گا۔ آسٹرین وزیراعظم نے کہا ہماری متحدہ عرب امارات کے ساتھ 25 سال سے زیادہ پرانی توانائی کی شراکت داری ہے جو بنیادی طور پر OMV کی مشترکہ ملکیت سے تعاون یافتہ ہے، ہم اس شراکت داری کو بڑھانا چاہتے ہیں۔ انہوں نے وزیر خزانہ گرنوٹ بلمیل سے کہا کہ وہ اس طرح کے دوطرفہ اتحاد کی تشکیل کے طریقے تلاش کریں جو آسٹریا اور اماراتی صنعتوں کی اعلیٰ کمپنیوں پر مشتمل ہوں۔ بلیمل کا وفد جولائی میں مذاکرات کے لیے پہلے ہی امارات میں تھا۔ بلمیل نے زور دیا کہ قدرتی گیس کی تجارت میں ہماری معلومات ہمیں بین الاقوامی ہائیڈروجن تجارت میں امیدوار بناتی ہے۔ آسٹریا میں ٹیکنالوجی کا علم ایک فائدہ ہے جسے ہم اس طرح کے اتحاد میں لا سکتے ہیں۔اپنے جغرافیائی محل وقوع کی وجہ سے متحدہ عرب امارات آسٹریا کی کمپنیوں کے لیے نئی منڈیوں کو فتح کرنے کے لیے مثالی مقام ہے ۔ وزیر اقتصادیات مارگریٹ شریمبک نے کہا کہ خلیجی خطے میں سب سے بڑے آسٹریا کے تجارتی شراکت دار کے طور پر متحدہ عرب امارات کی پوزیشن کو اس سٹریٹجک پارٹنرشپ کے ساتھ توسیع اور مستحکم کیا جانا ہے۔ اس کا ایک امکان ملتوی ایکسپو 2020 کی عالمی نمائش ہے جو اب دبئی میں یکم اکتوبر 2021 سے 31 مارچ 2022 تک ہوگی۔

جمعرات کے روز وزیر خارجہ الیگزینڈر شالین برگ اور اماراتی وزیر برائے صنعت و ٹیکنالوجی سلطان الجابر ہر ایک نے گہرے تعاون کے مقصد کے ارادے کے ساتھ سیاسی اعلامیے پر دستخط کیے۔ کاروبار، توانائی اور تجارت ، ثقافت اور تعلیم پر تعاون کے علاوہ اور کورونا وبائی امراض کا مقابلہ کرنے کے لیے خارجہ پالیسی کے امور پر بات چیت کو مزید بڑھانا ہے۔ شالین برگ اس بات پر خوش تھے کہ متحدہ عرب امارات نے گزشتہ سال اسرائیل کے ساتھ سفارتی تعلقات معمول پر لائے تھے۔ وزیر خارجہ نے کہا کہ یہ دنیا کے غیر مستحکم خطے میں زیادہ امن اور سلامتی کی طرف ایک اہم قدم ہے۔ اس سے قبل ولی عہد ابوظہبی ویانا تشریف لائے تو وزیراعظم سبسٹین کرز نے اپنی کابینہ کے ساتھ مہمان کو سرکاری پروٹوکول کے ساتھ خوش آمدید کہا اور گارڈ آف آنر پیش کیا گیا۔

مزید :

بین الاقوامی -