فواد خان کی مس مارول میں پہلی جھلک منظر عام پر آگئی

فواد خان کی مس مارول میں پہلی جھلک منظر عام پر آگئی
فواد خان کی مس مارول میں پہلی جھلک منظر عام پر آگئی
سورس: @instagram/fawadkhan1981

  

کراچی(ڈیلی پاکستان آن لائن)امریکہ کی ڈزنی سیریز مس مارول میں پاکستانی اداکا رہ مہوش حیات کے بعد اب ادکارہ فوادخان کی انٹری کی پہلی جھلک منظر عام پر آگئی ہے۔

تفصیلات کے مطابق ڈزنی کی مس مارول ناظرین میں مقبول تو ہے ہی لیکن نئی سیریزمقبولیت کا کچھ الگ ہی انداز ہے کیونکہ اس سیریز میں مہوش حیات کے بعد اب شائیقین اپنے پسندیدہ ادکار فواد خان کو بھی جلد دیکھ سکیں گے۔ ویب سیریزکی چوتھی سیریزگزشتہ رات نشر کی گئی جس کی خاص بات اس میں فواد خان کی ایک جھلک تھی جسے دیکھنے کے لیے ان کے مداح شدت سے منتظر تھے۔مختصر ویڈیو کلپ میں دیکھایا جا سکتا ہے کہ فود خان کمالہ کے نانا کا کردار ادا کریں گے، فی الحال فود خان کی تصویر دکھائی گئی ہے لیکن اداکار پرستار آئندہ قسط میں انہیں دیکھنے کے لئے بے چین ہیں۔فواد خان کے علاوہ مس مارول کی چوتھی قسط ایک خاص بات یہ ہے کہ اس میں کراچی کے معروف مقامات بھی دکھائے جائیں گے۔

Karachi awaits! ???????? Episode 4 of #MsMarvel is now streaming on Disneyplus????????‍♀️⚡

⠀⠀

pic.twitter.com/6ml73O4LIe

— Iman #MsMarvel (@imarvellani) June 30, 2022

یاد رہے کہ مس مارول کو امریکا سمیت دنیا بھر میں 8 جون کو ڈزنی پلس پرریلیز کیا گیا تاہم پاکستان میں مذکورہ اسٹریمنگ ویب سائٹ نہ ہونے کی وجہ سے اسے سینما گھروں میں دکھایا جارہا ہے۔ سیریز میں پاکستانی کینیڈین ایمان ویلانی فرنچائز کی پہلی پاکستانی اور مسلم سپر ہیرو کا کردار نبھا رہی ہیں۔6 اقساط پر مشتمل مارول اسٹوڈیوز کی اس ٹی وی سیریزکی ہدایات شرمین عبید چنائے کےعلاوہ مزید تین نامور ہدایت کارعدیل العربی، بلال فلاح اوربھارتی نڑاد امریکی خاتون میرا مینن نے دی ہیں۔

مزید :

تفریح -