ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (ہفتے) کا دن کیسا رہے گا؟

ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (ہفتے) کا دن کیسا رہے گا؟
ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (ہفتے) کا دن کیسا رہے گا؟

  IOS Dailypakistan app Android Dailypakistan app

برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل
 ہر تھوڑے عرصے بعد گھر میں میلاد وغیرہ کاانعقاد کرواتے رہا کریں۔آپ کا اور رجحانی ستارے کا آپس میں بہت تعلق ہے۔اس طرح آپ کو بڑا فائدہ ملے گا۔آج غور کریں۔

برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی
 جسم کے کسی حصے میں مسلسل درد کی شکایت رہنے کا امکان ہے اور اگر ایسا ہوا تو زیادہ پروا نہ کریں۔آج جس مقام سے ستارہ گزرے گا۔تھوڑی سی تکلیف دے گا۔

برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون
 اپنی تمام کوشش اب روزگار کی طرف لگا دیں۔یہ وقت آپ کے لئے کھل گیا ہے اور جتنی محنت کریں گے ۔آپ کو اتنا ہی صلہ ملے گا۔پہلے محنت رائیگاں جارہی تھی۔

برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی
 تعلیم کے معاملے میں کامیابی ہوگی۔اس سلسلے میں اٹھایا گیا ،کوئی بھی بہتری کی جانب لے کر جائے گا۔اسی سلسلے میں باہر جانے کی کوشش کرنے والے خوشخبری سن سکیں گے۔

برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست
 آج بندش کا امکان نظر آرہا ہے اور شاہد اسی وجہ سے آپ کے کاموں میں رکاوٹ آ رہی ہے۔تسلی کرلیں، استخارہ کرکے اور رسک لینے والے کاموں سے دور رہیں۔

برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر
 بہترین خوشخبری ملے گی،جس کا تعلق آپ کے مستقبل سے ہوگا اور بحکم خدا بہت شاندار ہے۔ اولاد کے حوالے سے بھی لاحق پریشانی ضرور ختم ہوجائے گی۔

برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر
 کوئی عزیز یا دوست ضرور آپ سے ملتا ہے، جو آپ سے بہت ؟؟؟؟ہے اور شک ہے کہ وہ موقع دیکھ کر اپنی چالیں چلنے کی کوشش کرتا رہتا ہے۔آج محتاط رہیں۔

برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر
 اپنے تمام معاملات سپرد خدا کردیں۔وہ ضرور کوئی بہتر راستہ دکھائے گا۔آج اچھا دن ہے، مشکل آسان ہوگی اور ہر قسم کی بندش بھی ضرور ختم ہوگی۔

برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر
 رزق کے حوالے سے اچھا دن ہے۔غیر متوقع ذریعہ بن جائے گا، اگر نوکری کی درخواست دینی ہے تو اس کے ایک کونے پر چھوٹا سا (707) لکھ دیں، سطور ہوگی، انشاءاللہ

برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری
 اللہ بڑا بے نیاز ہے۔وہ دینے پر آئے تو بندے کو بڑا نوازتا ہے اور انسان ہے کہ ناشکرا ہے جو مل رہا ہے، اس کا شکر ادا کریں، پھر دیکھیں راستے مزید کھل جائیں گے۔

برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری
 مخلص دوست کم ملے ہیں،جو ملے ہیں وہ سب مطلب پرست ہیں اور شک ہے کہ آج کوئی اپنے مطلب کے لئے آپ کا استعمال نہ کریں۔اس سے محتاط رہیں، ورنہ بڑی چوٹ دے جائے گا۔

برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ
 آج رات باوضو ہو کر سوئیں، وجدان عروج پر ہے جو بھی خراب دیکھیں گے۔وہ آپ کو مستقبل کے بارے میں استخارے کا کام دے گا۔درود پاک وہ بھی ضرور پڑھیں رات کو۔