ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (پیر) کا دن کیسا رہے گا؟

ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (پیر) کا دن کیسا رہے گا؟
ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (پیر) کا دن کیسا رہے گا؟

  

برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل 

حالات زیادہ مناسب نہیں ہیں آپ کو بے حد سوچ سمجھ کر قدم اٹھانا ہوگا اب غلطی کی کوئی گنجائش نہیں ہے۔ اس لئے آج سے صرف اپنے مقصد کی جانب بڑھیں۔

برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی 

جو لوگ صحت کے حوالے سے پریشان چلے آ رہے تھے ان کو اب ان شاءاللہ بہتری نصیب ہو گی اور آج ایک رکا ہوا کام بھی بڑے غیر متوقع انداز سے ہوتا نظر آتا ہے۔

برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

پریشان نہ ہوں اللہ ہے نا آپ کا مسئلہ ایک دو دن میں حل ہو جائے گا اور آپ بھی سکون سے چلیں جلد بازی میں کوئی ایسا قدم نہ اٹھائیں جو غلط ہو۔

برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

گھبرانے کی بالکل ضرورت نہیں ہے حالات اچھے ہیں اور تیزی سے آپ کے حق میں جا رہے ہیں آپ کو اب اپنے مقاصد کی جانب قدم اٹھانے کی ضرورت ہے کامیابی ملے گی۔

برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

جو کسی کے معاملے میں اپنی ٹانگ اڑائے گا اس کے لئے مشکل ہے اور آج کا دن اپٓ کے لئے امتحان بن جائے گا۔ اس وقت ہر معاملے سے خود کو بالکل دور رکھیں۔

برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر

ان دنوں آپ کسی آزمائشی سی صورتحال سے گزر رہے ہیں فوری طور پر صدقہ دیں تاکہ کسی بھی قسم کے نقصان سے بچا جا سکے اور غصہ جس قدر ممکن ہو کم سے کم کریں۔

برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

اہم دن ہے آپ کا ایک اہم مسئلہ میرے اللہ نے چاہا تو حل ہوگا اور جس پریشانی سے گزر رہے ہیں وہ کسی وقت بھی ختم ہو جانے کی واضع امید ہے۔

برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

جو لوگ کسی اہم بات کو نظر انداز کر رہے ہیں وہ غلطی پر ہیں اس وقت آپ کو پریشانی سے دور رہنا ہے تو تمام معاملات کا از سر نو جائزہ لے کر اس کو ٹھیک کریں۔

برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

جس مسئلے کو لے کر پریشان تھے اس کا حل دوپہر تک آجائے گا فکر مند نہ ہوں آج کا دن اچھا اور ان شاءاللہ مدد گار ہی ثابت ہوگا حالات قابو میں ہی ہیں۔

برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری 

جو لوگ آج صبح صدقہ دے کر گھر سے نکلیں گے وہ کامیاب رہیں گے۔ مشکل دن تو ہے مگر آج آپ کی طرف سے خاموشی اختیار کرنا اور محتاط انداز سے چلنا ضروری ہے۔

برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری 

ایک بڑی رکاوٹ نے تنگ کیا ہوا ہے جو اگلے دو تین یوم ان شاءاللہ دور ہو جائے گی۔ آج بھی اچھا دن ہے چھوٹے موٹے کام آج ہوتے دکھائی دیتے ہیں۔

برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

صورتحال کے مطابق قدم اٹھانے اور مشورے سے چلنے کی ضرورت ہے آج رسک بالکل نہ لیں ورنہ آپ کے گلے پڑ جائے گا۔ مخالفین بھی سر گرم عمل دکھائی دیتے ہیں۔

مزید :

لائف سٹائل -مخفی علوم -