آصف علی نے افغانستان کے خلاف قومی ٹیم کو کامیابی دلاتے ہوئے شاہد آفریدی کا ایک منفرد ریکارڈ بھی توڑ ڈالا

آصف علی نے افغانستان کے خلاف قومی ٹیم کو کامیابی دلاتے ہوئے شاہد آفریدی کا ...
آصف علی نے افغانستان کے خلاف قومی ٹیم کو کامیابی دلاتے ہوئے شاہد آفریدی کا ایک منفرد ریکارڈ بھی توڑ ڈالا
سورس: Twitter/@AasifAli2018

  

دبئی (ویب ڈیسک) قومی ٹیم کے جارح مزاج بلے باز آصف علی نے افغانستان کے خلاف میچ میں چار چھکے لگا کر منفرد ریکارڈ اپنے نام کرلیا۔

نجی ٹی وی اے آر وائی نیوز کے مطابق قومی ٹیم کے جارح مزاج بیٹسمین آصف علی نے افغانستان کے خلاف آخری لمحات میں ہاری ہوئی بازی پلٹ دی اور ان کے چار چھکوں کی بدولت پاکستان نے افغانستان کو 5 وکٹوں سے شکست دی۔آصف علی نے 7 گیندوں پر 25 رنز کی ناقابل شکست اننگز کھیلی۔

قومی ٹیم کے کپتان بابر اعظم نے کہا کہ آصف علی نے دونوں اننگز بڑی اچھی کھیلی، مجھے یقین تھا کہ آصف علی جب بھی میچ پھنسے گا وہ نکال کر دیں گے۔بابر اعظم نے کہا کہ جس طرح آصف علی سے امید تھی ویسا ہی کھیل انہوں نے پیش کیا، آصف علی ہٹنگ کی وجہ سے ہی جانے جاتے ہیں۔علاوہ ازیں آصف علی نے یو اے ای میں 62 چھکے لگا کر شاہد آفریدی کو بھی پیچھے چھوڑ دیا۔

آصف علی نے یو اے ای میں 62 چھکے لگائے ہیں جبکہ بوم بوم آفریدی 56 چھکوں کے ساتھ تیسرے نمبر پر ہیں، کامران اکمل نے متحدہ عرب امارات میں 59 بار گیند کو باؤنڈری لائن کے پار پہنچایا۔اسی فہرست میں قومی ٹیم کے آل راؤنڈر شعیب ملک بھی شامل ہیں جن کے چھکوں کی تعداد 54 ہے۔واضح رہے کہ آصف علی کو افغانستان کے خلاف شاندار کارکردگی پر میچ کا بہترین کھلاڑی قرار دیا گیا۔

مزید :

T20 World cup -T20 World cup News Updates -