آسٹریا میں آج رات گھڑیاں ایک گھنٹہ پیچھے کر دی جائیں گی

آسٹریا میں آج رات گھڑیاں ایک گھنٹہ پیچھے کر دی جائیں گی
آسٹریا میں آج رات گھڑیاں ایک گھنٹہ پیچھے کر دی جائیں گی

  

ویانا(اکرم باجوہ)یورپ بھر سمیت آسٹریا میں بھی موسم گرما اور موسم سرما کا وقت ہفتہ 30 اکتوبر کی رات اور 31 اکتوبر اتوار کی صبح 2021 اور 2022  کا ٹائم تبدیل ہو جائے گا گھڑیاں ایک گھنٹہ پیچھے کی جائینگی۔

یورپ بھر میں سال میں دو بار وقت بدلا جاتا ہے۔ CET (یا موسم سرما کے وقت) سے موسم گرما کے وقت میں تبدیلی مارچ کے آخری اتوار کو ہوتی ہے اور موسم گرما کے وقت سے CET (یا موسم سرما کے وقت) میں اکتوبر کے آخری اتوار کو ہوتی ہے۔

 یورپ میں موسم گرما اور سردیوں کے وقت کے بارے میں وقت نہ تبدیل کرنے پر بات چیت کے باوجود 2021 اور 2022 میں ایک بار پھر وقت کی تبدیلیاں ہوں گی۔  موسم خزاں 2021 اور بہار 2022 میں وقت کی تاریخیں یہ ہیں۔ اتوار 31 اکتوبر 2021 موسم گرما کے وقت سے CET / موسم سرما کے وقت میں تبدیلی۔ گھڑیاں کو ہفتہ کی رات اور اتوار کی صبح 3 بجے سے 2 بجے ایک گھنٹہ واپس کیا جاتا ہے اور رات ایک گھنٹہ زیادہ ہوتی ہے۔

 اتوار 27 مارچ 2022 CET / موسم سرما کے وقت سے موسم گرما کے وقت میں تبدیلی ہوگی۔ گھڑیوں کو ہفتہ کی رات اور اتوار  کی صبح  دوران 2:00 بجے سے 3:00 بجے تک آگے رکھا جاتا ہے۔ تو رات ایک گھنٹہ کم ہوگی۔

 موسم گرما پورے وسطی یورپ میں مارچ کے آخری اتوار کو وسطی یورپی وقت کے مطابق 2:00 بجے موسم گرما شروع ہوتا ہے۔سردیوں کا وقت موسم سرما کے وقت میں تبدیلی ہمیشہ اکتوبر کے آخری اتوار کو صبح 3:00 بجے ہوتی ہے۔

مزید :

بین الاقوامی -