ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (جمعہ) کا دن کیسا رہے گا؟

ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (جمعہ) کا دن کیسا رہے گا؟
ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (جمعہ) کا دن کیسا رہے گا؟

  

برج   حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل

 ایک بات جب دماغ میں آ جاتی ہے تو آپ پھر اس کو کر کے چھوڑتے ہیں جو غلط ہے آج بھی ایسا مسئلہ ہے غور کر لیں۔ کیوں اپنے ہاتھوں سے اپنا نقصان کرنے کے چکروں میں ہیں۔

برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی

 پراپرٹی وغیرہ کے حوالے سے کوئی پیش قدمی کا امکان ہے جب وراثتی امور میں کسی جھگڑے وغیرہ کے امکان کو رد نہیں کیا جا سکتا۔ جو لوگ غصے کے بجائے عقل سے کام لیں گے وہی کامیاب ہیں۔

برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

 اپنے حصے کو مت چھوڑیں جو آپ کا حق ہے وہ ملے گا۔ ابھی تھوڑا سا انتظار کر لیں اور کچھ دنوں تک اپنے اور یا غیر ان سے دور رہنے کی اشد ضرورت بھی محسوس ہو رہی ہے۔

برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

 حالات کو بدلنے میں ایک پل بھی نہیں لگتا اور آپ مایوس ہو رہے ہیں آج اہم دن ہے۔ توبہ اور دعا سے کام لیں پھر حالات کیسے بدلتے ہیں آج شام تک دیکھ ہی لیں گے۔

برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

 اللہ پاک سے خیر کی دعا کریں آپ نے بہت کھویا ہے مگر اس کو نفع کے ساتھ ان شاءاللہ آپ کو واپس کیا جائے گا بس کچھ عرصہ صبر سے کام تو لے کر دیکھیں۔

برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر

 کوئی آپ کو اور آپ کی بات کو نہیں سمجھ سکتا اس وقت خاموش رہنے اور بہت سے لوگوں سے دور رہنے کا مشورہ بھی ہے۔ آپ کی بہتری دنیا میں فی الحال اسی میں دکھائی دیتی ہے۔

برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

 آج کافی دنوں کے بعد زائچے میں کچھ بہتری دیکھنے کو ملی ہے امید ہے کہ آج کا دن آپ کو آنے والے دنوں کے بارے میں اچھی خبریں ہی دے کر جائے گا بالکل پریشان نہ ہوں۔

برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

 مالی طور پر دن بدن بہتر ملنے کا امکان ہے مگر لگتا ہے جیسے آپ گھریلو حالات میں الجھن کا شکار ہیں جس کی وجہ سے آگے بڑھنے میں مشکل دکھائی دے رہی ہے۔

برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

 آپ کو ضرور ملے گا قسمت میں لکھا ہوا کوئی مٹا سکتا ہے پریشان نہ ہوں چند دنوں میں آپ کو بہت کچھ حاصل ہونے کی بہت بڑی امید بھی موجود ہے۔

برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری

 غیبی اناز سے دوسروں سے فائدہ مل سکتا ہے آج گھر میں جو پریشانی محسوس کی جا رہی ہے وہ کم ہو سکے گی اور ایک بہت بڑا رکا ہوا کام بھی چل پڑے گا۔

برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری

 دوسروں کی مدد سے فائدہ ملنا آپ کے لئے زیادہ بہتر راستہ ہے اور غصہ قابو میں رکھیں اپنے تو پہلے ہی ساتھ چھوڑ گئے ہیں کیوں اور رشتے بھی ختم کر رہے ہیں۔

برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

 آج آپ صبح ہی اپنی نظر اتار دیں اور کوشش کریں کہ چند دن مغرب کے بعد گھر سے نہ نکلیں با وضو رہنے کی بھی پوری کوشش کریں ہم نے روحانی قوت کو اب بڑھانا ہے۔

مزید :

لائف سٹائل -ہاروسکوپ -