کشمیر کمیٹی  جدہ کا  کشمیری عوام سے اظہار یکجہتی کے لئے اجلاس

کشمیر کمیٹی  جدہ کا  کشمیری عوام سے اظہار یکجہتی کے لئے اجلاس
کشمیر کمیٹی  جدہ کا  کشمیری عوام سے اظہار یکجہتی کے لئے اجلاس

  

جدہ(محمد اکرم اسد) کشمیر کمیٹی  جدہ کا  کشمیری عوام سے اظہار یکجہتی کے لئے اجلاس . کمیٹی نے یک طرفہ طور پر حالات کو تبدیل کرنے کی ہندوستان کی حالیہ کوششوں کی شدید مذمت کی ، جس کا مقصد اقوام متحدہ کی قراردادوں کی سراسر خلاف ورزی کرتے ہوئے مقبوضہ جموں و کشمیر کی آبادی اور تنازعہ کو متاثر کرنا ہے۔

کمیٹی نے متفقہ طور پر ایک قرارداد منظور کی جس میں مقبوضہ کشمیر میں جاری انسانی حقوق کی پامالیوں کی مذمت کی گئی۔ قرارداد میں بھارت سے مطالبہ کیا گیا کہ وہ کشمیر میں ناجائز ، منظم اور ریاستی سرپرستی میں انسانی حقوق کی پامالیوں کو فوری طور پر بند کرے اور بین الاقوامی انسانی حقوق اور انسانی حقوق کی تنظیموں کو مقبوضہ ریاست تک بلا روک ٹوک رسائی کی اجازت دے۔

 کمیٹی نے سویلین علاقوں کو جان بوجھ کر نشانہ بنانے کے ساتھ لائن آف کنٹرول (ایل او سی) پر بھارتی فورسز کی بلا اشتعال فائرنگ کی بھی مذمت کی۔ کمیٹی نے زور دے کر کہا کہ پاکستان اور بھارت کے مابین بنیادی تنازعہ اور ہندوستانی مقبوضہ کشمیر کی موجودہ تباہ کن صورتحال جموں و کشمیر تنازعہ کے حل نہ ہونے کا نتیجہ ہے۔

کمیٹی نے بھارت پر زور دیا کہ وہ اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل کی قراردادوں پرکشمیر کے بارے میں عمل درآمد کرے جس میں اعلان کیا گیا ہے کہ ریاست جموں و کشمیر کا حتمی حل وہاں عوام کی مرضی کے مطابق کیا جائے گا۔ کمیٹی نے عالمی برادری سے بھی مطالبہ کیا کہ وہ کشمیر پر اقوام متحدہ کی سلامتی کونسل کی قراردادوں پر عمل درآمد کے لئے بھارت کو راضی کرکے اپنی ذمہ داریوں کو پورا کرے۔

قرارداد میں کشمیریوں کی جدوجہد کے لئے غیر مشروط سیاسی ، اخلاقی اور سفارتی حمایت پر پاکستان کی تعریف کی گئی اور ریاست جموں و کشمیر پر ہندوستانی قبضے کی مذمت کی گئی۔ کمیٹی نے اقوام متحدہ سمیت بین الاقوامی سطح پر مقبوضہ کشمیر میں بھارتی سیکیورٹی فورسز کے مظالم کو اجاگر کرنے کے لئے حکومت پاکستان کی کوششوں کو سراہا۔

 قرارداد میں کشمیریوں کی جدوجہد میں مستقل حمایت پر اسلامی تعاون تنظیم کا  شکریہ ادا  کیا۔اس میٹنگ میں قائم مقام قونصل جنرل جناب شائق احمد بھٹو ، صدرجدہ کشمیر کمیٹی  جناب مسعود پوری، نصر اقبال ،عامل عثمانی ، جناب پرویز یوسف مسیح اور سردار اقبال یوسف نے شرکت کی۔

مزید :

عرب دنیا -