نئی سنگنگ وائس پاکستان میوزک انڈسٹری کا حصہ بننے کے لیے تیار

نئی سنگنگ وائس پاکستان میوزک انڈسٹری کا حصہ بننے کے لیے تیار
نئی سنگنگ وائس پاکستان میوزک انڈسٹری کا حصہ بننے کے لیے تیار

  

آسٹریلیا میں مقیم پاکستانی انٹرنیشنل آرٹسٹ شاہان شوکت اپنا میوزک ٹریک (تُو ملا) ریلیز کرنے کے لیے تیار ہیں اپنی پُرسکون گلوکاری کے ساتھ اس وقت آسٹریلیا کے شہر سڈنی میں مقیم ہیں لیکن اصل میں پاکستان سے ہیں۔ پیشے کے اعتبار سے وہ آئی ٹی ایکسپرٹ ہیں، لیکن وہ اپنے گانے کا شوق ختم نہ کر سکے اور آخر کار بین الاقوامی سطح پر اپنا میوزک ٹریک (تُو ملا) ریلیز کرنے کے لیے تیار ہو گئے۔

تازہ ترین ریلیز کے بارے میں::

اب شاہان اپنا تازہ ترین میوزک ٹریک (تُو ملا) 25 اکتوبر 2022 کو ریلیز کرنے کے لیے تیار ہے۔ دی گئی ریلیز کی تاریخ پر ہر کوئی آفیشل آڈیو سن سکتا ہے اور وہ اس کی آفیشل ویڈیو پر کام کر رہے ہیں جو جلد ہی ریلیز ہو گی۔ یہ گانا 2019 میں فیصل آباد میں گایا گیا تھا لیکن 2022 میں فائنل ہوا یہی وجہ ہے کہ انہیں اس نمبر پر اتنا اعتماد ملا۔ گانا ارشد محمود نے لکھا ہے اور میوزک انجینئرنگ، کمپوزیشن اور مکس کاشف بشیر نے کرییٹوبوٹ سٹوڈیو میں کیا ہے۔

آئیے انکی شروع کی زندگی کا جائزہ لیتے ہیں۔

شاہان شوکت شروع سے ہی آئی ٹی کے طالب علم تھے اور انہوں نے کمپیوٹر سائنسز میں بیچلر کی ڈگری حاصل کی تھی لیکن اس کے علاوہ انہیں گانے کا بھی بہت شوق تھا (خود کو اپنا پسندیدہ باتھ روم سنگر سمجھتے تھے)۔ اس مقصد کے لیے اور انٹرٹینمنٹ انڈسٹری میں آنے کے لیے انہوں نے پاکستان کے مختلف ریڈیو چینلز پر ریڈیو شوز کرنا شروع کر دیے۔ وہ پاکستان کے معروف ریڈیو اسٹیشن مست ایف ایم 103 پر بہت معروف آر جے ہوا کرتے تھے۔ انہوں نے اپنا پہلا ریڈیو شو 2011 میں کیا اور یہ وہ وقت تھا جب ان کی یونیورسٹی کے دوستوں نے ان میں چھپے ہوئے گلوکار کو تلاش کیا اور انہیں یونیورسٹی کے کسی فنکشن میں پرفارم کرنے کو کہا، یہ ان کی پہلی عوامی پرفارمنس تھی۔ آپ نیچے دی گئی ویڈیو میں ایک نظر ڈال سکتے ہیں۔

گزشتہ کچھ سالوں میں انہوں نے پیشہ ورانہ طور پر بہت سی کامیابیاں حاصل کیں، لیکن وہ موسیقی کے اپنے شوق کے ساتھ ساتھ گلوکاری میں اپنی صلاحیتوں کو بہتر بنانے کے لیے مستقل مزاج تھے۔ انہوں نے اپنا پہلا اصل ٹریک (تیرے نین) 2016 میں ریکارڈ کیا لیکن اسے مکمل طور پر شائع نہیں کیا گیا۔ جیسا کہ ان کے بقول یہ ان کی بہترین کارکردگی نہیں تھی۔ پھر 2018 میں انہوں نے (گذارش) کے نام سے ایک اور ٹریک ریکارڈ کیا جو کہ تخلیق سٹوڈیو، لاہور میں ریکارڈ کیا گیا لیکن وہ اسے بھی ریلیز نہیں کر سکے کیونکہ ان کی توجہ بہتر تعلیم کے لیے آسٹریلیا جانے کی طرف مبذول ہو گئی۔ شاہان نے اپنے شوق کے ساتھ اپنا سامان باندھا اور 2018 میں آسٹریلیا کے لیے اڑان بھری، ایک بار جب وہ آسٹریلیا میں آباد ہوئے، ایک بار پھر انہوں نے اپنی آواز کی مہارت سے کوشش کی اور ایک اور ٹریک ریکارڈ کیا جو اصل میں ابرار الحق کے گائے ہوئے گانے (دسمبر) کا کور تھا اور پہلی بار انہوں نے اپنی موسیقی کو میوزک ویڈیو کے ساتھ یوٹیوب اور فیس بک جیسے سوشل نیٹ ورکس کے ساتھ ساتھ تمام بین الاقوامی آڈیو پلیٹ فارمز پر بھی ریلیز کیا۔ آپ نیچے دی گئی ویڈیو پر ایک نظر ڈال سکتے ہیں۔

نیچےدیےگئے لنکس پر شاہان شوکت کو فالو کریں::

یوٹیوب: https://www.youtube.com/channel/UCv9Y0bzeUG1TqWog6u2Muzw

سپوٹیفائی: https://open.spotify.com/artist/2iIeoTDst1pnZk1s1IvyzC

فیس بک: https://facebook.com/TheShahaan

انسٹاگرام: https://instagram.com/rjshaniofficial

ٹک ٹاک: https://tiktok.com/@theshanify

ایپل میوزک: https://music.apple.com/us/artist/shahaan-shaukat/1294526656

ہم ڈیلی پاکستان میں ان کے مستقبل کے سفر میں نیک خواہشات کا اظہار کرتے ہیں اور ہم اس ٹریک کو سن کر بہت پرجوش ہیں۔

مزید :

علاقائی -سندھ -کراچی -